039 Aljoša Bagola @Pristop - Kako pridobiti pozornost v svetu polnem distrakcij
Aljoša Bagola je kreativni direktor v agenciji Pristop in eden najbolj uspešnih slovenskih oglaševalcev. Zbral je že več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Sodeloval je z blagovnimi znamkami kot so Volkswagen, Fructal, Cockta, Simobil, Siol, Gorenje itn. V podcastu sva govorila o: konfliktu kot orodju za pridobivanje pozornosti, o kreativnem procesu oziroma oblikovanju idej in kako za ravnotežje med poklicnim in družinskim življenjem skrbi Aljoša? Časovnica pogovora: 1:40 Prvi marketinški projekti Aljoše Bagole 6:20 Oglaševanje je Hollywood v Twitter formatu 14:15 Konflikt kot orodje za pridobivanje pozornosti 23:45 Kako prepričati velika podjetja, da se odločijo za drzne projekte 28:05 Kako predstaviti konflikt v statičnih formatih 34:50 Kaj bi Aljoša storil, če bi se pridružil startupu in imel na voljo €10.000 51:10 Kako Aljoša oblikuje in izboljšuje svoje ideje 57:50 Vprašanja, ki nam pomagajo ugotoviti ali je naša ideja smiselna? 1:02:00 Kako ugotoviti svoje vrednote in kako to vpliva na naše delo? 1:14:50 Kako za ravnotežje med poklicnim in družinskim življenjem skrbi Aljoša?
·
01:20:05
|
Aljoša Bagola je kreativni direktor v agenciji Pristop in eden najbolj uspešnih slovenskih oglaševalcev. Zbral je že več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Sodeloval je z blagovnimi znamkami kot so Volkswagen, Fructal, Cockta, Simobil, Siol, Gorenje itn.
V podcastu sva govorila o:
konfliktu kot orodju za pridobivanje pozornosti,
o kreativnem procesu oziroma oblikovanju idej in
kako za ravnotežje med poklicnim in družinskim življenjem skrbi Aljoša?