022 Uroš Čimžar @ Domenca & DHH - Kako je petim soustanoviteljem uspelo priti do italijanske borze brez zunanjih investicij
Uroš Čimžar je direktor in eden izmed petih ustanoviteljev podjetja DHH, ki ima v lasti podjetji Domovanje in Domenca. Leta 2016 so v sodelovanju z italijanskimi partnerji začeli kotirati na italijanski borzi. V podcastu sva se z Urošem pogovarjala: kako je petim soustanoviteljem uspelo uskladiti cilje in vrednote, kako je vseh pet podjetnikov moralo prevzeti vlogo menedžerja, kako je prišlo do prevzema Domence in kako so storitveno podjetje preoblikovali v produktno. Časovnica pogovora: 0:00 Urošev prvi podjetniški poizkus 2:30 Kako se je Uroš spopadel s težavami z avtoriteto 5:30 Kako je petim soustanoviteljem uspelo uskladiti vrednote in cilje 9:00 Kako prepoznati in uskladiti vrednote soustanoviteljev 13:00 Kako se je komunikacija med soustanovitelji spreminjala skozi čas 15:00 Zahteven prehod iz startup-a v organizirano podjetje 19:00 Kako je pet podjetnikov prevzelo vlogo menedžerja 26:00 Kdaj in na kak način se pogovoriti o ciljih s soustanovitelji ali partnerji 34:00 Kako je prišlo do prevzema Domence 40:00 Kako uspeti brez zunanjih investicij (in za koga je to primerno) 47:00 Kdaj in kako standardizirati poslovne procese 50:00 Kako storitveno podjetje preoblikovati v produktno 53:00 Pomembnost in rezultati specializacije v podjetništvu 57:00 Kdaj se je smiselno specializirati 1:00:00 Kako je podjetju DHH uspelo narediti IPO (initial public offering) na italijanski borzi 1:08:00 Kaj so neprijetne plati IPO? 1:23:00 Kaj so prednosti, če podjetje posluje v tujini
·
01:28:03
|
Uroš Čimžar je direktor in eden izmed petih ustanoviteljev podjetja DHH, ki ima v lasti podjetji Domovanje in Domenca. Leta 2016 so v sodelovanju z italijanskimi partnerji začeli kotirati na italijanski borzi.
V podcastu sva se z Urošem pogovarjala:
kako je petim soustanoviteljem uspelo uskladiti cilje in vrednote,
kako je vseh pet podjetnikov moralo prevzeti vlogo menedžerja,
kako je prišlo do prevzema Domence in
kako so storitveno podjetje preoblikovali v produktno.