← Previous · All Episodes · Next →
018 Mojca Marš Žove - Slovenska freelancerka z ameriškimi cenami Episode 18

018 Mojca Marš Žove - Slovenska freelancerka z ameriškimi cenami

Mojca je strokovnjakinja za digitalni marketing, specializirana pa je za Facebook oglase. Ko je pri 21-ih letih izgubila službo v marketinški agenciji, se je odločila preizkusiti na lastni freelance poti.  Mojca je danes mednarodno priznana strokovnjakinja, ki dela z največjimi svetovnimi podjetji. Svoje znanje deli tudi na svojem blogu Super Spicy Media, ki ga toplo priporočam.    Časovnica pogovora:  2:20 Od kod Mojcina podjetniška ambicija? 4:00 Kako se je Mojca spopadala s kompleksom manj vrednosti na začetku svoje poti? 6:00 Kje je pridobila znanje o digitalnem marketingu? 12:00 Kako je Mojca zgradila zavidljivo socialno mrežo kar preko spleta? 15:05 Kako je pridobila prve plačljive stranke? 18:30 Kakšen prodajni pristop uporablja danes? 25:30 Kako doseči, da pridejo stranke same do tebe? 31:30 Zakaj se je Mojca odločila, da se fokusira na stranke iz tujine? 34:00 Kakšne so cene Mojcinih storitev?  38:25 Kako je delala na razvoju veščin angleškega jezika?  42:30 Kako stranke gledajo na to, da je iz Slovenije?  44:45 Kako je specializacija (za Facebook oglase) vplivala na posel?  48:15 Kako se Mojca loti analize stranke?  54:45 Kaj lahko mi vsi naredimo danes, da izboljšamo svoje Facebook oglase? 1:03:20 Kako oblikovati učinkovit Facebook oglas?  1:06:30 Kaj je najbolj pomemben korak pred začetkom objave Facebook kampanje?  1:08:40 Kakšen vložek je potreben za dosego smiselnih rezultatov?  1:10:40 Za koga je primeren freelancing?  1:13:00 Ali si Mojca lahko privošči počitnice brez računalnika? 

· 01:20:31

|

Mojca je strokovnjakinja za digitalni marketing, specializirana pa je za Facebook oglase. Ko je pri 21-ih letih izgubila službo v marketinški agenciji, se je odločila preizkusiti na lastni freelance poti. 

Mojca je danes mednarodno priznana strokovnjakinja, ki dela z največjimi svetovnimi podjetji. Svoje znanje deli tudi na svojem blogu Super Spicy Media, ki ga toplo priporočam. 

 

Časovnica pogovora: 

  • 2:20 Od kod Mojcina podjetniška ambicija?
  • 4:00 Kako se je Mojca spopadala s kompleksom manj vrednosti na začetku svoje poti?
  • 6:00 Kje je pridobila znanje o digitalnem marketingu?
  • 12:00 Kako je Mojca zgradila zavidljivo socialno mrežo kar preko spleta?
  • 15:05 Kako je pridobila prve plačljive stranke?
  • 18:30 Kakšen prodajni pristop uporablja danes?
  • 25:30 Kako doseči, da pridejo stranke same do tebe?
  • 31:30 Zakaj se je Mojca odločila, da se fokusira na stranke iz tujine?
  • 34:00 Kakšne so cene Mojcinih storitev? 
  • 38:25 Kako je delala na razvoju veščin angleškega jezika? 
  • 42:30 Kako stranke gledajo na to, da je iz Slovenije? 
  • 44:45 Kako je specializacija (za Facebook oglase) vplivala na posel? 
  • 48:15 Kako se Mojca loti analize stranke? 
  • 54:45 Kaj lahko mi vsi naredimo danes, da izboljšamo svoje Facebook oglase?
  • 1:03:20 Kako oblikovati učinkovit Facebook oglas? 
  • 1:06:30 Kaj je najbolj pomemben korak pred začetkom objave Facebook kampanje? 
  • 1:08:40 Kakšen vložek je potreben za dosego smiselnih rezultatov? 
  • 1:10:40 Za koga je primeren freelancing? 
  • 1:13:00 Ali si Mojca lahko privošči počitnice brez računalnika? 

Subscribe

Listen to Zakulisje using one of many popular podcasting apps or directories.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music
← Previous · All Episodes · Next →