← Previous · All Episodes · Next →
015 Tomaž Švajger @ Doctrina - Mojster prodaje Episode 15

015 Tomaž Švajger @ Doctrina - Mojster prodaje

Tomaž Švajger je direktor prodaje pri slovenskem startupu Doctrina, ki preko spleta izobražuje zaposlene v lekarnah. Pred delom v startupu je bil zaposlen pri multinacionalkah Procter&Gamble in RedBull, tako da ima izušnje tako s korporativnim kot tudi s startup svetom.  Pogovarjala sva se kako izgleda prodaja v začetnih fazah in kako se le-ta skozi čas spreminja. Še posebej zanimiva pa je bila debata o oblikovanju prodajnega procesa, kar je Tomaž razložil na konkretnem primeru podjetja Doctrina. Časovnica pogovora:  1:10 Moč postavljanja ciljev in prodajalske miselnosti 16:00 Kaj je Tomažu dala izkušnja z delom v Ameriki 22:30 Kako se zgradi uspešna kariera 26:40 Na podlagi česa Tomaž izbira nove sodelavce 30:00 Kako se razlikuje prodaja v začetnih fazah v podjetju od kasnejših 40:50 Kako izgleda prodajni pogovor in proces 50:15 Kako pravilno narediti "follow-up" 58:40 Oblikovanje plačila za prodajno ekipo 1:06:20 Ali so prodajni sestanki prek spleta (npr. Skype) smiselni?  1:09:30 Kdaj je pravi čas, da ustanovitelj podjetja v ekipo vključi profesionalne prodajalce  

· 01:20:28

|

Tomaž Švajger je direktor prodaje pri slovenskem startupu Doctrina, ki preko spleta izobražuje zaposlene v lekarnah. Pred delom v startupu je bil zaposlen pri multinacionalkah Procter&Gamble in RedBull, tako da ima izušnje tako s korporativnim kot tudi s startup svetom. 

Pogovarjala sva se kako izgleda prodaja v začetnih fazah in kako se le-ta skozi čas spreminja. Še posebej zanimiva pa je bila debata o oblikovanju prodajnega procesa, kar je Tomaž razložil na konkretnem primeru podjetja Doctrina.

Časovnica pogovora: 

  • 1:10 Moč postavljanja ciljev in prodajalske miselnosti
  • 16:00 Kaj je Tomažu dala izkušnja z delom v Ameriki
  • 22:30 Kako se zgradi uspešna kariera
  • 26:40 Na podlagi česa Tomaž izbira nove sodelavce
  • 30:00 Kako se razlikuje prodaja v začetnih fazah v podjetju od kasnejših
  • 40:50 Kako izgleda prodajni pogovor in proces
  • 50:15 Kako pravilno narediti "follow-up"
  • 58:40 Oblikovanje plačila za prodajno ekipo
  • 1:06:20 Ali so prodajni sestanki prek spleta (npr. Skype) smiselni? 
  • 1:09:30 Kdaj je pravi čas, da ustanovitelj podjetja v ekipo vključi profesionalne prodajalce

 


Subscribe

Listen to Zakulisje using one of many popular podcasting apps or directories.

Apple Podcasts Spotify Overcast Pocket Casts Amazon Music
← Previous · All Episodes · Next →